Kun je bij een verzekeringskantoor als medewerker deze dingen beoefenen?

Het inkoopboek,verkoopboek,bankboek,kasboek, kwantiteitenregistraties, en debiteur- en crediteur beheer.

-Ik moet het weten want die dingen moet ik beoefenen op mijn stage, en debiteur beheer is er genoeg, maar de verzekeringen zijn bijv niet van ons maar van Delta Lloyd en Asr dus ik kan geen facturen opstellen maar moet dit wel doen, wat voor (Fictieve) Opdrachten zou mijn stagebegeleider kunnen maken voor me?

Toegevoegd na 53 seconden:
ik ben een stagiair op dat kantoor voor ongv. een half jaartje.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
Binnen een stage kun je niet altijd aan alle zaken voldoen zeker niet als het gaat om financiele administratie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maak van deze reactie een antwoord dan krijg je 10 punten ;)

Het beste antwoord

Binnen een stage kun je niet altijd aan alle zaken voldoen zeker niet als het gaat om financiele administratie.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goedzo!