Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik erop vertrouwen dat als ik patent op iets aanvraag, dat het octrooicentrum zelf niet aan de haal gaat met mijn product?

ik bedoel, moeten zij een eed afleggen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
857

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat is in principe niet mogelijk.
Bekijk onderstaande link, daar staat alle informatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Uiteraard zijn alle medewerkers, tot de telefoniste aan toe, gebonden aan een geheimhoudingsverklaring.

Echter, je raakt wel een heel gevoelig onderwerp. Niet uit eigen ervaring, maar ik heb in de US vaak situaties gehoord (nou ja, vaak, keer of 10) waarbij gesteld werd dat het patentoffice zelf het grootste lek was....

En laten we eerlijk zijn: bij de politie, het OM, onder advocaten, overal is integriteit een probleem, dus waarom bij het patentoffice niet!

Belangrijk is dus, voordat je naar Rijswijk hobbelt, eerst op een andere wijze ook e.e.a. bewijsbaar en objectief toetsbaar vast te leggen (en dus niet, zoals redelijk onzinnige"adviezen" soms luiden, om jezelf een envelop te sturen: de datum zegt immers niets over de inhoud als je niet dicht zou likken...)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In Haarlem, bij de Regitratie van de belastingdienst, kun je ieder document wettelijk laten registreren. De beste oplossing
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding