Lilaca is een stroming met een filosofie over de oorsprong en het doel van het menselijk bestaan. Deze filosofie, deze kennis, is gebaseerd op tientallen jaren intensieve studie.

Lilaca biedt hulpmiddelen aan de zoekende mens, die als gids kunnen dienen op zijn spirituele weg. Ze is bedoeld voor mensen die verder willen met zichzelf, ontdekkingen willen doen over hoe zij leven en denken en bestaan. En vanzelfsprekend over de manier, waarop dat zou kunnen veranderen.

Door bezig te zijn met lilaca krijgt men meer vervulling en diepgang in het leven. Het levert inzichten op die leiden tot een gelukkiger en succesvoller leven. Niet alleen in de privé-situatie maar evengoed in werk en beroep.

Toegevoegd na 53 seconden:
Meer info in de bron
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lilaca is een stroming met een filosofie over de oorsprong en het doel van het menselijk bestaan. Deze filosofie, deze kennis, is gebaseerd op tientallen jaren intensieve studie.

Lilaca biedt hulpmiddelen aan de zoekende mens, die als gids kunnen dienen op zijn spirituele weg. Ze is bedoeld voor mensen die verder willen met zichzelf, ontdekkingen willen doen over hoe zij leven en denken en bestaan. En vanzelfsprekend over de manier, waarop dat zou kunnen veranderen.

Door bezig te zijn met lilaca krijgt men meer vervulling en diepgang in het leven. Het levert inzichten op die leiden tot een gelukkiger en succesvoller leven. Niet alleen in de privé-situatie maar evengoed in werk en beroep.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lilaca kan je zien als een soort wetenschap waarin je zoekt naar de psyche van de persoon.

Begin jaren '80 heeft een groep wetenschappers ontdekkingen gedaan over een nieuwe bewuste energie, die zich in de natuur had geopenbaard. Een ongekende bewustzijnskracht. Zij noemden deze energie 'het lila' en
de wetenschap noemden ze 'lilaca'.
Deze nieuwe aardse energie maakt het mogelijk voor d mens om op een versnelde manier verder te komen in de evolutie.

Bijna elk mens is op een moment wel zoekende. Er komt dan een moment waarop je je afvraagt; "Hoe komt het dat de wereld zo is als hij is, wie ben ik zelf, wat gebeurt er met me na mijn dood, waar ga ik dan heen, weet iemand daar een antwoord op"?

Voor die mensen die 'het spiritisme' te zweverig vinden is er dus deze wetenschap waarmee ze diepere levensvragen zelf op een wetenschappelijke manier, kunnen onderzoeken en ondervinden. Je kunt het zien als een soort opleiding tot het ontdekken ven jezelf. Je leert bijv. om te denken. Het denken is bijv.geen 'kenvermogen'
maar een ordeningsprincipe. Het is er niet om te filosoferen, maar om te ordenen, te tellen en te sorteren.
Dat is bij de mens nog niet ontwikkeld, want waarom is er dan zo'n chaos in de wereld? Zo kan je nog veel meer ontdekken over jezelf en de mens in het algemeen.
Je wordt er reëler door als je dit doorgrondt.

Je kunt er dus een opleiding in volgen, zie mijn bron als het je interesseert.
amc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan met alledrie de antwoorden wel wat, maar het blijft me vreemd in de oren klinken. Ik ken toch al mezelf?