Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Om mijn kamer van 12m² te vullen met ballonnen zou ik er 960 stuks nodig hebben. Dat zal aardig wat kosten. Wie weet er een alternatief?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
Vul een kleinere kamer met ballonnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Action verkoopt 50 balonnen voor 1,85. Dan zou je zo'n 3 euro goedkoper uit zijn dan bij pixmania. Je hebt er dan ook 20 gratis pompjes bij. :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en van mij nog een gratis l erbij. Ballonnen dus.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

Vergeet de omhulsels in casu de ballonnen zelf en je hebt een kamer gevuld met lucht. Het goedkoopste alternatief.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bel bedrijven die ballonnen bedrukken, daar gaat wel eens wat mis, je kunt proberen de misdrukken voor een koopje te krijgen, wat voor hun afval is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals er zijn "gefeliciteerd met je 50 jarig huwelijk" ik zou best schrikken als ik dat van mijn vriendin kreeg ;)
Gewoon slingers ophangen, stukken goedkoper ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grotere ballonnen zodat je er minder nodig hebt,
Ook zou je eens voor een partijzak kunnen kijken via internet vaak hoe meer hoe goedkoper per stuk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing