Als een persoon bij een operatie een metalen pen in zijn been gekregen heeft,word die dan verwijderd na zijn overlijden bij een begrafenis?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Nee een stalen pin hoeft niet verwijdert te worden. Wel kunnen crematoiria, vragen om de verwijdering van een pacemaker of silicone dit alleen bij een crematie. I.v.m. ontploffings gevaar. Je zou zelf kunnen overwegen of een pacemaker en silicone ook niet bij een begrafenis verwijdert zouden moeten zijn, omdat deze dingen niet verteren. Maar dit wordt meestal niet gedaan.

Nee

Waarom zouden ze een metalen pen verwijderen als je begraven wordt. Ik zie het nut hier niet van in. Dus mijn antwoord is heel simpel nee.

Nee. Ook bij crematies worden metalen pennen niet verwijdert. Die kunnen ze naderhand makkelijk uit de as vissen.

Natuurlijk niet. Wel in het geval van een crematie, maar dan pas ná het cremeren. Het zou maar raar staan, zo'n pin in je as.

Neen dit doen ze niet. Alles blijft erin wat erin zit. Alleen eventuele wanneer je donor bent worden er dingen uit gehaald.

meest wordt deze na een aantal jaren weer uit je been verwijderd,maar na je overlijden blijft het zitten waar het zit...

waarom verwijderen? na een grafruiming zal dat weer naar boven komen samen met het skelet dan zal dat gewoon weg gegooit worden en na het cremeren wordt dat ook verwijderd voordat de urn aan de nabestanden wordt gegeven

Nee hoor, absoluut niet, als ik dood ben blijven ze van mijn pinnen af!

Neen, de plaat wordt niet verwijderd. Indien er een crematie volgt dan verzameld men nadien alle metalen en wordt hiermee een goed doel gesteund.

Nee, deze blijven gewoon zitten na het overlijden, wel worden zaken als een pacemaker verwijdert. Dat gebeurt dan in veel gevallen al door de arts die de overledene dood verklaard.

Een pacemaker wordt wel verwijdert, misschien omdat ze die opnieuw bij een ander kunnen gebruiken geen idee, maar een metalen pen laten ze volgens mij wel zitten

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100