Is water naar de zee dragen absoluut nutteloos?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Letterlijk of figuurlijk?

Het beste antwoord

Het kan nuttig zijn, vooral als het water is van een overstroming in je huisje aan het strand, dan ligt het voor de hand om het dan maar naar de zee te dragen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Nee hoor, daar krijg je conditie van... Dus zeer zeker niet nutteloos...

Toegevoegd na 1 minuut:
Weet je hoe zwaar dat is?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Ik schat zo pakweg een kilootje per liter?!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
scherp! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Whahaha +
Nee,minder nutteloos als ''de zee naar het water dragen''.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+je Taurus!
Nee, de zee gaat dan minder zout smaken. En als je zand mee terugneemt naar waar je dat water gaat halen, verhoog je je rendement.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja. Even nutteloos als je vraag.
AWM
14 jaar geleden
Water naar de zee dragen, nutteloos, in de letterlijke zin van het woord best wel.
Energie stoppen in zo'n karwei, terwijl je weet dat het water vanzelf naar de zee stroomt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is in ieder geval nutteloos als je van plan bent de stijgende zeespiegel te verlagen, want ik vermoed dat dit averechts gaat werken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die PrutsEinstein;

Ja, die uitdrukking bestaat echt niet voor niets. Al het water dat vrij stroomt komt immers vroeg of laat in zee terecht. Water dat niet vrij stroomt zoals leidingwater of water in zwembaden is te duur om gewoon maar zo in zee te kwakken. Zonde van het reinigen en zonde van jouw moeite.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De zee is zo groot dat een emmertje water geen effect heeft. Er verandert niets aan de zee, niemand zal het merken. Het is zinloos.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je hoge nood hebt en het je eigen "water"is,kan het wel nuttig zijn,maar laat niemand het merken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je er plezier in hebt, is het sowieso nuttig!

(als iemand anders er plezier in heeft ook)