Krijg je altijd als je een AH Efteling kaartje koopt alleen een bon?

Ik heb net een AH Efteling kaartje gekocht maar het enige wat ik kreeg was 2 bonnetjes geld zoiets voor een kaartje met toegang?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.7K

Het beste antwoord

Ja, op die bon staat een streepjescode. Dat kunnen ze aan de ingang scannen.
Ik ben er al mee binnen geweest bij de Efteling, dus komt helemaal goed, zolang je de streepjescode niet vouwt...
Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb het bonnetje gevouwd... er zit geen hele duidelijke vouwstreep op de plek van de streepjescode maar misschien eb ik per ongelijk ook een beetje daardoor heen gevouwd want ik moest hem in mijn portemonee stoppen... is dit een groot probleem??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vast niet. Bewaar hem wel op een donkere plek (ik kreeg er een papieren hoesje bij), want die bonnetjes kunnen vervagen door licht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
is het goed als ik hem in mijn portemonee bewaar donker genoeg?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor.
Mag ik je aanraden om de volgende keer als je iets koopt aan de verkoopster om advies te vragen? Die had jou sowieso moeten vertellen hoe je het bonnetje moest gebruiken, maar als jij onzeker bent of ze je het goeie heeft gegeven, dan kun je dat ook vragen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat doe ik de volgende keer wel, dankje!