Wat is de hoogste stad van de wereld?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoogste wat?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ben je een record boek aan het samenstellen Pimstyle? :)

Het beste antwoord

Potosi in Bolivia, met 4090 meter boven zeenivo claimt de hoogste stad te wereld te zijn

Toegevoegd na 7 minuten:
Dubai ligt op zeenivo. Voeg daaraan de grofweg 900 meter van het hoogste gebouw daar en je komt nog steeds 3 kilometer tekort om Dubai als hoogste te bestempelen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Momenteel Dubai.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Pimstyle;

Dat is Potosi in Bolivia. Dat ligt op een hoogte van 4090 meter boven zeeniveau. Kan Dubai niet tegen op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hemelstad in Paradiso. De juiste hoogte werd nooit bepaald wegens te euforische stemming van de bewoners. Zuurstoftekort of bewustzijnverruimers in de rijstpap.