Hoe krijg ik inkt van een balpen verwijderd als ik op een boek heb geschreven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Word lastig denk ik, kan eigenlijk alleen door het omliggende gedeelte ook te wissen/te beschadigen. > http://www.schoonmaken-huishouden.nl/inktvlekken-verwijderen.php
Amadea
11 jaar geleden
Een laagje typ-ex eroverheen plaatsen. Dat is de enige oplossing.

Antwoorden (2)

er bestaat inktgum, kijk eens in de( kantoor)boekhandel.
Maar of het echt 100% werkt weet ik niet
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daarmee gum je vast ook de letters weg:(
Amadea
11 jaar geleden
En het papier wordt er dunner door.
anneliez
11 jaar geleden
drukinkt is anders dan balpeninkt, dus dat zal meevallen. gewoon eerst proberen op een onopvallend plekje
Met een scalpel mesje kun je proberen de bovenste laag van het papier te krabben..