Hoever ligt Zoetermeer onder het zee niveau?

Toegevoegd na 7 minuten:
haha, ja wat is het nou?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
11.2K

Het beste antwoord

DE referentie is natuurlijk de Algemene Hoogtekaart Nederland (AHN). Zie Bron.

Als je op die site links klikt op Postcodetool, kun je een postcode invoeren. Je krijgt dan de hoogte ter plekke van die postcode.

Wil je een grafisch overzicht, klik dan links op Viewer. Je moet even de transparantie aanpassen om het beter te kunnen zien, maar dan weet je ook alles wat je wilt weten.
Cryofiel
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ha, die Pimstyle;

Sweet Lake City ligt acht meter onder Normaal Amsterdams Peil.

Toegevoegd na 9 minuten:
Oeps, fout. Laagste punt in ons land is maar 6,76m onder NAP, dus die acht meter die ik vond slaan nergens op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoetermeer ligt gemiddeld 4 à 5 meter onder N.A.P.
AWM
14 jaar geleden
Zoetermeer ligt 3 tot 4 meter onder zeeniveau.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoetermeer ligt 8 meter onder zee niveau de dorpskernen liggen 4 tot 6 meter onder zeeniveau
Ik denk dat daar het verschil in zit
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan ook niets en niemand meer geloven vandaag de dag :)
Zou Zoetermeer stiekem wat ingezakt zijn :)