Hoe werkt een echte kaars met een verkleurend lampje erin?

Hoe gaat het lampje branden wanneer je de kaars aansteekt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5.2K
AWM
14 jaar geleden
Heb je misschien een fotootje van zo een ding?
Een echte kaars met een lampje??

Het beste antwoord

Aan de buitenkant lijkt het een normale witte kaars, maar steek hem aan en hij gaat zelf ook licht geven!

De binnenzijde van deze kaars is voorzien van een color-changing Led, die de kaars continue van kleur laat veranderen.

Steek de kaars aan en de led gaat aan, blaas hem uit en de led gaat ook uit.
Geen knopjes, geen batterijen wisselen. AIs de kaars is opgebrand dan is de led ook op! De kaars heeft een brandduur van +/- 20 uur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bedoel je misschien zo een ding? Daar zit geen echte kaars in, maar een LED-lampje. Even schudden en hij gaat aan.
Weer even schudden en hij gaat uit. Ziet er bedriegelijk echt uit, want het lampje flikkert net als een kaars.
Plaatje bij antwoord
AWM
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Juist! U spreekt met een groot licht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bijna. Maar de kaars die ik bedoel heeft een echte lont. zodra je die (echt!) aansteekt gaat het gekleurde lampje branden en van kleur veranderen. Heb helaas nog geen foto aangezien ik nu mobiel gv.
AWM
14 jaar geleden
Maar toch had ik niet het goede kaarsje. Dat ding hieronder kende ik nog niet. Zo zie je maar...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het eigenaardige is dat als je nog maar met een lucifer in de buurt van het lont komt de led al gaat branden, het lont brand dan zelfs nog niet.
Zou graag weten hoe dit werkt.
onder in de kaars zit een plaatje met ledlampje ingegoten waarbij aan de pit van de kaars een electronisch component gemaakt zit waardoor de led aangestuurd wordt als de kaars brand. als de kaars is opgebrant kun je de led zo aanmaken door de houder te manipuleren.