Welke kaart heb ik nodig om Exodia op te roepen in Yu-Gi-Oh? Ik heb alle lichaamsdelen gespaard en nu zou ik hem ook dolgraag willen oproepen.

Ik spaar kaarten van Yu-Gi-Oh en nu zit ik met een probleem als ik tegen iemand moet vechten.. help me asjeblieft

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je de 5 kaarten in je hand hebt kun je het laten zien en dan heb je al gewonnen volgens mij:P

Toegevoegd na 38 seconden:
geen kaart nodig dus.

Toegevoegd na 1 dag:
Ook als je de vijf delen op het veld hebt heb je gewonnen maar de kans is groot dat een deel al vernietigd wordt voordat je de rest op het bord hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Okee dankjewel! :)
Zometeen in de pauze ga ik er gelijk gebruik van maken..
Muhahaha
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
haha succes! kijk ook even hier om sneller exodia op te roepen en dus sneller te winnen: http://www.wikihow.com/Summon-Exodia-in-Yu-Gi-Oh!