Hoe kan het dat de ECT zo uit de gratie is geraakt?

ECT is elektroconvulsietherapie. Het wordt gebruikt als behandelmethode tegen depressies.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik weet niet hoe jij aan deze stelling komt.
In Nederland komen steeds meer plaatsen waar ECT mogelijk is. Op dit moment bestaat de behandeling in alle academische ziekenhuizen. Verder kan een groot aantal algemene psychiatrische ziekenhuizen en psychiatrische afdelingen van algemene ziekenhuizen verspreid over Nederland de behandeling toepassen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Daar kan maar ÉÉn reden voor zijn: Het is kennelijk vervangen voor een betere methode...