Wat gebeurt er als de hele wereld tegelijk (voor zover mogelijk) de WC doortrekt?

Ik weet dat Afrika bv niet een goed werkend water systeem heeft maar als dus iedereen die wel kan doortrekken HET LIJKT ME GEEN GOED IDEE! (het kost veel water) maar wat zijn de gevolgen? overstroomt dan alles?

Toegevoegd na 12 minuten:
maar als dus iedereen die wel kan doortrekken DOORTREKT (foutje extra uitleg 1. Excuus)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Of ons rioolsysteem dat aan kan weet ik niet maar om het reservoir weer vol te krijgen zal moeite kosten,want de waterleidings bedrijven kunnen de druk die op dat moment gevraagd wordt niet aan,die moeten hun druk bij een wedstrijd van het nederlands elftal al bij stellen omdat dan iedereen in de pauze tegelijk naar het toilet gaat,en dat zal in andere landen niet veel anders zijn.

Ja ik denk van wel, maar wij hebben Willem-Alexander als mondiale watermanager. Hij is niet zo'n beetje dom...

ok zullen we het in elk geval met alle mensen proberen hier op GV om 20.00 uur?? allemaal de wc doortrekken? Ik denk niet dat alles overstroomt hoor ,het kost wel wat .

Ha, die ESVW; Ik verwacht overbelaste riolen, tergend langzaam vollopende spoelbakken en zo hier en daar een drol met heimwee.

Ik denk dat de riolering het best aan zou kunnen, maar dat het wel even duurt voordat het water weer in het reservior zit. Ierdeen heeft natuurlijk ook op het zelfde moment vraag naar water.

Niet overal loopt de tijd even in de wereld. ! Dus dat is een beetje onmogelijk.. Maar als dat zou kunnen, ik weet niet of dat gaat overstromen... Interessante vraag.!

Ik denk dat er helemaal niks gebeurd. Moet je eens kijken wat er gedurende een etmaal alleen al door fabrieken en waterzuiveringsbedrijven wereldwijd het riool ingaat! Het systeem is wel degelijk zo gemaakt dat het een dergelijke 'aanval' aankan.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100