Wat gebeurt er als de hele wereld tegelijk (voor zover mogelijk) de WC doortrekt?

Ik weet dat Afrika bv niet een goed werkend water systeem heeft maar als dus iedereen die wel kan doortrekken HET LIJKT ME GEEN GOED IDEE! (het kost veel water) maar wat zijn de gevolgen? overstroomt dan alles?

Toegevoegd na 12 minuten:
maar als dus iedereen die wel kan doortrekken DOORTREKT (foutje extra uitleg 1. Excuus)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Of ons rioolsysteem dat aan kan weet ik niet maar om het reservoir weer vol te krijgen zal moeite kosten,want de waterleidings bedrijven kunnen de druk die op dat moment gevraagd wordt niet aan,die moeten hun druk bij een wedstrijd van het nederlands elftal al bij stellen omdat dan iedereen in de pauze tegelijk naar het toilet gaat,en dat zal in andere landen niet veel anders zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
THNX

Andere antwoorden (6)

Ja ik denk van wel, maar wij hebben Willem-Alexander als mondiale watermanager. Hij is niet zo'n beetje dom...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel beter dan het vorige antwoord hahaha +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ben blij dat ik een herkansing kreeg :))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol:))...duim omhoog.
ok zullen we het in elk geval met alle mensen proberen hier op GV om 20.00 uur?? allemaal de wc doortrekken?
Ik denk niet dat alles overstroomt hoor ,het kost wel wat .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die ESVW;

Ik verwacht overbelaste riolen, tergend langzaam vollopende spoelbakken en zo hier en daar een drol met heimwee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat de riolering het best aan zou kunnen, maar dat het wel even duurt voordat het water weer in het reservior zit. Ierdeen heeft natuurlijk ook op het zelfde moment vraag naar water.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet overal loopt de tijd even in de wereld. !
Dus dat is een beetje onmogelijk..
Maar als dat zou kunnen, ik weet niet of dat gaat overstromen...
Interessante vraag.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
daarom plus 1!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik volg jou écht niet vandaag hoor... sorry. Wat bedoel je nu weer met het volgende?
"Niet overal loopt de tijd even in de wereld. !
Dus dat is een beetje onmogelijk.."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wow.!
naatje dank u wel..
Ohw Rick maak maar geen zorgen over. Alls komt goed vandaag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Niet overal loopt de tijd even in de wereld."... watte??
ik zou stoppen met die drugs babyfaced
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je haalt de woorden uit me mond J0ve!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
we zouden natuurlijk de tijden kunnen noemen die iedereen aangaan en dan hebben we als nog een en dezelfde tijd,of liever gezegd moment, bijv. 1uur hier en 3uur daar...Zo kunnen we alsnog allemaal tegelijk doortrekken!
Ik denk dat er helemaal niks gebeurd.
Moet je eens kijken wat er gedurende een etmaal alleen al door fabrieken en waterzuiveringsbedrijven wereldwijd het riool ingaat!
Het systeem is wel degelijk zo gemaakt dat het een dergelijke 'aanval' aankan.