Wat is een goed nederlandstalig alternatief voor het boek University Physics?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
University Physics... Waardeloos boek. Als ik u was, zou ik gewoon per onderwerp (mechanica, relativiteit, elektromagnetisme, stromingen, golven en optica) een boek zoeken. Maar ik zou zo snel geen Nederlandse titels kunnen bedenken... Ik vraag me af of die er op dat niveau er eigenlijk zijn; erg kleine markt. Griffiths is een goed auteur op natuurkundegebied, misschien is er wat van hem vertaald.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welk boek? Er zijn verschillende boeken met die naam. Ik denk niet dat je erg veel vertaalde boeken hebt overigens. Zo heel veel worden die boeken nu ook weer niet verkocht en daarbij is de meeste literatuur in de Natuurkunde (eindelijk met alle wetenschappen) in het Engels en moet je de taal toch kennen.

Antwoorden (1)

Het blijft gewoon het zelfde