zijn er mensen die hier ervaring hebben met pra onderzoeken als vrijwilliger? mag je een laptop meenemen? en heb je een eigen kamer?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Heb even moeten opzoeken wat je bedoelt. Ik vind dit een onduidelijke vraag. Wie weet er nu wat "pra onderzoeken als vrijwilliger" betekent? Maar als je dat in google intypt kom je uit op de site van PRA. Vrije tijd Zoals u in het fotoboek kunt zien, zorgt PRA voor voldoende afleiding. Er is een gezellige huiskamer waar u kunt lezen of TV kijken. We hebben een uitgebreide collectie nieuwe top-DVD’s en een viertal Playstation 3 spelcomputers met heel veel games. Ook zijn er PC’s met internetverbinding, is er in alle klinieken gratis WIFI beschikbaar en u kunt – als daarvoor ruimte is binnen uw onderzoeksopzet – gebruik maken van de studeerkamer of (onder begeleiding) af en toe buiten wandelen. Verder zijn er tafeltennistafels, dart boards en (in Zuidlaren) een biljart. Alles bij elkaar dus afleiding genoeg voor een aangenaam verblijf. En voor meer vragen bel of mail je ze gewoon even: Telefonisch contact +31 (0)50 - 85 05 798 E-mail vrijwilliger@PRAintl.com Toegevoegd na 3 minuten: Mag ik mijn mobiele telefoon en/of laptop meenemen? Geen probleem. In de kliniek Zuidlaren en Groningen is een WIFI-netwerk beschikbaar zodat u gewoon kunt internetten en mailen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100