Was in het jaar 0001 de medische techniek zover, dat kunstmatige inseminatie kon worden toegepast?

Dus dat een vrouw zwanger wordt op 'niet natuurlijke wijze', maar door het op medische wijze inbrengen van zaad.

Weet jij het antwoord?

/2500

Nee. Ze geloofde zelfs nog in onbevlekte ontvangenis!

Het schijnt idd één keer gebeurd te zijn, maar dan niet door medisch , maar door Goddelijk ingrijpen. De medische stand was toentertijd nog niet zo ver.

Ik denk het wel want hoeveel "medische techniek" heb je precies nodig voor k.i.??? Een portie sperma en een rietje of evt je vingers. Dat plantenstengels hol kunnen zijn weten mensen vast al HEEL lang dus ik ga er van uit dat technisch (dat vraag je) zeker mogelijk is in die tijd. Of er mensen waren die genoeg kennis hadden van het ontstaan van zwangerschap en dat dit door sperma gebeurt?? Ook dat denk ik van wel maar die is moeilijker

in het jaar 0001 tevens de geboorte van christus waren er al miljoenen mensen op de aarde. wat jij bedoelt is ( naar mijn menging +- 4000 jaar voor chr.) toen was er nog geen mens op de aarde, als er geen mens is kunnen ze ook geen mensen kustmatig bevruchten. maar god maakte van stof en slijk een mens Adam. en van de rib van Adam de vrouw Eva. tja uit te leggen valt het uit. maar geloof moet je ook geloven.

Bronnen:
Genesis 1

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100