Hoe hoog is het IQ van auteur Connie Palmen precies?

Op tv heb ik wel eens gehoord dat haar IQ score 143 was, maar de exacte score kan ik nu nergens meer terugvinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou ben ik heel benieuwd: waarom wil je dit eigenlijk weten? Wil je het vergelijken met je eigen score?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi Inge, ik weet niet of het bij GV is toegestaan om te discussiëren over een vraag, maar ik waag het er maar op. Ik wil het graag weten omdat ik interesse in haar heb, in haar als auteur bedoel ik. Haar IQ wordt omschreven als uitzonderlijk hoog. Maar hoe hoog?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
143 is niet erg uitzonderlijk hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is niks mis met die interesse.
Ik weet het antwoord echter niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mwah, HansBrinker, ongeveer 4 op de 1000 hebben in NL een IQ hoger dan 140 dacht ik. Internet testen en Natinale IQ test niet meegeteld natuurlijk. 140+ is misschien niet super hoog maar toch wel stevig hoogbegaafd. Misschien was het wel 173. Daarom stel ik de vraag ook hier. Ik hoop dat er een intelligent persoon is die het antwoord weet.:)

Het beste antwoord

Volgens "eigen zeggen" is haar IQ zo hoog dat ze dat met niemand wil delen, en het exacte getal is w.s alleen bij haarzelf en de afnemer van de test bekend.