Is er een soort wens voor iemand die zijn/haar vrijheid weer heeft?

(dus voor iemand die in de gevangenis heeft gezeten)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Welkom in de vrijheid! En zorg dat je deze nooit meer kwijt raakt!

Ik zou hem/haar - maar vooral eventuele toekomstige slachtoffers - vooral toewensen dat we ons vanaf nu een beetje behoorlijk weten te gedragen. Laten we wel wezen, hij/zij komt niet thuis na een lang verblijf in het ziekenhuis......

Nou, ik denk dat een goede pot sex wel een van de wensen is van ex gedetineerden! Toegevoegd na 1 minuut: Of is de vraag meer bedoeld voor antwoorden zoals van marleen.

Welkom terug in de vrije wereld. Of zo iets.

Ik twijfel eraan... Ik geloof dat niet echt... Helaas, want dat betekent dat het dus niet werkt, die opsluiting en vernedering... Een vriend van me is zomaar opgepakt en een jaar in voorarrest vastgezet in België en heeft nu problemen met alles... Was een goed verdienende I.T.er, maar nu kan hij niets meer... Toegevoegd na 1 minuut: Nu ik er wat langer over nadenk: Met rust gelaten worden, dat zou een wens zijn idd...

Gefeliciteerd

wens; ik wil begeleiding ! ik wil niet alleen .

Zomaar wat opties: Welkom thuis... Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens. Oost, west thuis best...

reabilithatie, rust & een ander leven.

Even heerlijk door een park wandelen - de lucht opsnuiven - smorgens de zon zien opgaan - een krant kopen - met een fiets een paar kilometer door de polder raggen. Op een vouwkruk ergens in de ruimte een barbeque opzetten en de goden bedanken

Ha, die Babyfaced; Ik denk dat ik zo iemand veel wijsheid en geduld zou toewensen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100