Is er een soort wens voor iemand die zijn/haar vrijheid weer heeft?

(dus voor iemand die in de gevangenis heeft gezeten)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Welkom in de vrijheid!

En zorg dat je deze nooit meer kwijt raakt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Ik zou hem/haar - maar vooral eventuele toekomstige slachtoffers - vooral toewensen dat we ons vanaf nu een beetje behoorlijk weten te gedragen.
Laten we wel wezen, hij/zij komt niet thuis na een lang verblijf in het ziekenhuis......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, ik denk dat een goede pot sex wel een van de wensen is van ex gedetineerden!

Toegevoegd na 1 minuut:
Of is de vraag meer bedoeld voor antwoorden zoals van marleen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welkom terug in de vrije wereld. Of zo iets.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik twijfel eraan... Ik geloof dat niet echt... Helaas, want dat betekent dat het dus niet werkt, die opsluiting en vernedering...

Een vriend van me is zomaar opgepakt en een jaar in voorarrest vastgezet in België en heeft nu problemen met alles... Was een goed verdienende I.T.er, maar nu kan hij niets meer...

Toegevoegd na 1 minuut:
Nu ik er wat langer over nadenk: Met rust gelaten worden, dat zou een wens zijn idd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gefeliciteerd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wens; ik wil begeleiding ! ik wil niet alleen .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zomaar wat opties:

Welkom thuis...
Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens.
Oost, west thuis best...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
reabilithatie, rust & een ander leven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Even heerlijk door een park wandelen - de lucht opsnuiven - smorgens de zon zien opgaan -
een krant kopen - met een fiets een paar
kilometer door de polder raggen.

Op een vouwkruk ergens in de ruimte
een barbeque opzetten en de goden
bedanken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Babyfaced;

Ik denk dat ik zo iemand veel wijsheid en geduld zou toewensen.