Volslagen normaal. Sterker nog, blonde meisjes hebben vaak nog méér haar dan donkere (vrouwen ook trouwens) alleen zijn de haren wat dunner en lichter, en vallen ze niet zo op.
Wanneer je veel met blote armen loopt, zijn de haren ook beduidend langer en meer ; het slijten van de kleding tegen de huid voorkomt een groot deel van de haargroei. Ik heb dan ook - met altijd blote armen, zomer en winter, maar ook altijd lange broeken, zomer en winter, meer haar op mijn armen dan op mijn benen ;-)
Gelukkig blond.
De beste manier om ze binnen de perken te houden is met dat hele fijne schuurpapier (dat speciaal bedoeld is om te ontharen) , dan duurt het ook best lang voor het weer helemaal terug is. En.....eerlijk is eerlijk, de meeste mensen valt het niet eens op. Dan hoor je na vijf, zes jaar ineens : jee, wat heb jij eigenlijk veel haar op je armen ! Ja, duh.....
Definitief ontharen is bijzonder kostbaar (laseren, electrisch epileren waarbij de haarzakjes vernietigd worden) en eigenlijk nergens voor nodig. Voor je snor - die ook veel vrouwen hebben of vroeg of laat krijgen - is dat wel een goed idee eigenlijk.
- Bronnen:
-
http://www.dehuid.com/behandelingen/10/