Is het normaal als meisjes haar op de arm hebben? en hoe haal je het weg voor altijd?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
19.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onder deze vraag staat bij 'gerelateerde vragen':
'Hoe haal je onkruid tussen de tegels weg?'
Misschien moet je daar eens bij de antwoorden kijken? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sommigen hebben zelfs haar op de tanden.

Antwoorden (10)

Geen zorgen, dat is heel normaal.
Voor altijd weghalen?? Mijn eerste gedachte: Armen amputeren, maar dat is wel erg radicaal.
Je zou een laserbehandeling kunnen proberen, maar dat is ook niet eeuwigdurend (wel duur trouwens).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat is normaal... En eraf blijven is het beste, want permanent wegmaken is heel duur en wat maakt het uit... Jij kunt er toch niets aan doen... En het is reclamejongenswerk dat het niet meer mag... Daar doe je toch niet aan mee... Ze kunnen je nog meer vertellen en jij gaat dan die dure producten kopen om het haar weg te krijgen, niet doen... lekker laten staan... En niets om geven...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en als ze een snor hebben?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in de fik steken ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of...zie mijn reactie op de vraag! Succes verzekerd!
Ja ,dat is heel normaal. Bijna ieder meisje heeft haar op haar armen. Het is juist een uitzondering wanneer zij dit niet heeft.
Weghalen hoeft niet, het kan geen kwaad en staat meestal niet storend.
Wanneer je het vervelend vind en jij het toch weg wil laten halen kun je aan harsen denken, wel bij een specialist! Of eventueel laten blonderen, bij donkere haartjes. Uiteraard ook bij een specialist, ga zelf niet zitten klungelen.

Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alle meisjes hebben haar op hun arm. Als je blond haar hebt dan zie je ze minder goed dan bruin of zwart harigen. Als je ze permanent weg wilt hebben is een laserbehandeling de enige oplossing, is erg duur. Anders moet je je armen harsen net als de haren onder de okselsof de haren bleken of boven de bovenlip. Scheren is niet zo'n slim idee want dan moet je dagelijks al die haren scheren.
Ik zou me er niet druk om maken, ik ken weinig tot geen mannen die moeite hebben met de haren op de armen van een vrouw. Ik ken maar een vrouw die moeite heeft met het haar op haar armen (die harst het eraf).
Sommige vrouwen willen van top tot teen haarloos zijn (behalve het hoofdhaar meestal). Dat is veel werk, dat kan ik je wel vertellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja dat is normaal want een meisje is ook een mens.......ssssstttt niet verder vertellen he?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zolang je je huid er nog doorheen ziet is er niks aan de hand!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Getver! Ik zou er ook niet bij willen lopen als een gorilla. Gelukkig is er op Telsell een middel te koop dat echt werkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat is normaal.
Ik zal je wat vertellen: overal zit haar, op het gezicht, in de nek, hals echt overal behalve op hand en voetzolen. Het haar is meestal zo licht en dun (dons) dat daar niets aan gedaan hoeft te worden.
Als je het voor altijd weg wilt hebben is radiotherapie of laseren de wijze om dat te doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volslagen normaal. Sterker nog, blonde meisjes hebben vaak nog méér haar dan donkere (vrouwen ook trouwens) alleen zijn de haren wat dunner en lichter, en vallen ze niet zo op.

Wanneer je veel met blote armen loopt, zijn de haren ook beduidend langer en meer ; het slijten van de kleding tegen de huid voorkomt een groot deel van de haargroei. Ik heb dan ook - met altijd blote armen, zomer en winter, maar ook altijd lange broeken, zomer en winter, meer haar op mijn armen dan op mijn benen ;-)
Gelukkig blond.

De beste manier om ze binnen de perken te houden is met dat hele fijne schuurpapier (dat speciaal bedoeld is om te ontharen) , dan duurt het ook best lang voor het weer helemaal terug is. En.....eerlijk is eerlijk, de meeste mensen valt het niet eens op. Dan hoor je na vijf, zes jaar ineens : jee, wat heb jij eigenlijk veel haar op je armen ! Ja, duh.....

Definitief ontharen is bijzonder kostbaar (laseren, electrisch epileren waarbij de haarzakjes vernietigd worden) en eigenlijk nergens voor nodig. Voor je snor - die ook veel vrouwen hebben of vroeg of laat krijgen - is dat wel een goed idee eigenlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is heel normaal,, ik vind het juist altijd wel sexy een beetje haar op de armen. In tegenstelling van haar op het been. Lekker laten zitten dus. Het valt me altijd op als meisjes net wat meer haar op de arme hebben dan "normaal". 'k Weet niet waarom maar ik vind het erg aantrekkelijk...