De meest humane manier om platvis te doden

Wat is de meest humane maniet om een platvis snel te doden? En dat het liefst zonder pijn. Zoals bij "gewone" vissen werkt het niet altijd met een klap op de kop..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (2)

Ik gebruikt altijd een speciale "priem" het is een ijzer staafje met een handvat en een punt aan de andere. En die prik je in 1 keer door de hersenen heen. Dan zijn ze op slag dood. Deze hebben ze gewoon bij een viszaak, maar zelf geïmproviseerd ook niet heel moeilijk!

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2 klappen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha