Is er wetenschappelijk onderzoek naar geesten gedaan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Natuurlijk is er onderzoek naar gedaan. Ik vind het artikel wat ik in de bronvermelding heb geplakt een erg helder artikel.

Bronnen:
http://www.kennislink.nl/publicaties/babbe...

Jazeker, er is wel onderzoek gedaan (met allerlei meetapparatuur), alleen nog nooit iets waargenomen. Daarom gaan wetenschappers ervan uit dat geesten alleen in de hoofden van mensen bestaan, dat het een constructie is van het menselijke denken om immateriële realiteiten aan te duiden. Een poging om het (nog niet) verklaarbare toch enigszins te verklaren.

Geesten zijn bovennatuurlijke onzichtbare wezens , die nooit en ten nimmer te meten, te peilen, te voelen, te zien zijn. Dus voor de wetenschapper erg jammer , maar het verstand van de wetenschapper is te klein om bovennatuurlijke zaken te bevatten en te begrijpen, dus laat staan dat deze materie te onderzoeken zou zijn. Maar dat er geesten bestaan is zeker , maar de mens ziet ze niet , maar zo is het ook met de wind , wind zie je ook niet maar het is er wel Aan het bewegen van boomblaadjes en struiken zien we dat het waait,maar de wind op zichzelf zien we niet. Dus als we iets niet zien hoeft dat niet te betekenen dat het er ook niet is

ja die zijn er wel gedaan. maar er zijn ook theorien over dimensies. dat is allemaal heel vaag. maar ik denk dat geesten in een andere dimensie thuis horen waarin wij leven. en aangezien wij in een andere dimensie leven als die geesten is het niet aan te tonen of ze wel of niet bestaan. ik weet niet of het helemaal waar is wat ik zeg. maar dat is hoe ik er over denk

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100