Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (6)

Gewoon enkele keren herhalen, je kan vragen bedenken en dan jezelf testen of laat iemand dat doen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In stukjes. Leer je samenvatting alinea voor alinea en blijf ze steeds herhalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het goed is heb je door het maken van de samenvatting de essentie van de stof al geleerd. Door er vragen over te maken kan je voor jezelf controleren of je het ook echt weet. Wie, wat, waar, wanneer, hoe, oorzaak, gevolg, conclusie.
(Lees meer...)
Amadea
14 jaar geleden
Je moet in ieder geval een goeie samenvatting hebben!
Je moet je samenvatting heel vaak lezen, je kan bijvoorbeeld je samenvatting boven je burea hangen, en dan altijd als je je kamer binnenkomt, kijk je naar je samenvatting en lees je hem nog een aandachtig.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gewoon overtypen in word, dan de woorden/zinnen die je moet weten weglaten en dan leren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
crispy
5 jaar geleden
Als hij de hele samenvatting moet kennen, dan moet hij dus alle zinnen weglaten? Dan ben je snel klaar met overtypen.
Ik haal mijn samenvattingen altijd al voor het vak begint bij Scriptium (hier: https://www.scriptium.nl/samenvatting/). Dan neem ik ze mee naar colleges en doorloop ik de stof terwijl het uitgelegd wordt. Zeer handig wat mij betreft
(Lees meer...)
Toegevoegd op 12 maart 2025 09:58: bron
10 maanden geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing