Dat er over een tijdje niet genoeg plek voor ons meer is en dat veel mensen zonder huis zullen zitten. Ook werkloosheid zal stijgen en de voedselbehoefte met het gevolg uiteindelijk te weinig voedsel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Een heel slecht milieu en leefklimaat om ons heen. Alleen de rijkeren kunnen dat onvluchten en een permanent ticket booken naar een rustig eilandje of landelijk gebied, waar de vervuiling nog niet totaal heeft toegeslagen.
Maar vergis je niet... Bekijk bijv. eens een willekeurige liter zeewater onder de microscoop: je zult er allemaal miniscule kleine deeltjes (zoals plastic) van de olie-industrie tegenkomen. Probeer dat nog maar eens ooit weer schoon te filteren!
Veel biologen en andere wetenschappers zijn het er over eens: door de niet-nalatende plundering van onze aarde zitten we momenteel in de grootste uitsterfgolf (qua biodiversiteit) die de aarde gekend heeft.
Er zijn natuurlijk vele mensen die niet om biodiversiteit geven... Denk dan in NL bijv. aan PVV, CDA en VVD. Je werkt wat mij betreft mee aan de vernietiging van een leefbare/schone aarde als je op één van die drie partijen stemt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij hoort dit antwoord bij een andere vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen objectief antwoord. Min.
Reeds nu is het te grote aantal mensen op de aarde de oorzaak van grote problemen zoals:
1) honger in de 3e wereld
2) gebrek aan voldoende zoet water
3) ontbossing
4) vervuiling van de aarde en de atmosfeer
5) toename van armoede in de derde wereld
6) tekort aan grondstoffen
Groet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bron vergeten? http://www.overbevolking.info/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry je hebt gelijk.
uiteindelijk een 3e wereldoorlog
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelfvernietiging.