Waarom doet iedereen bij het drinken van vooral een koud biertje (op fluister toon) ehhhhhh!

Dit aan de hand van een reclame waar men dit geluid heerlijk overdrijft.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (5)

Ja klopt, dat is zo...

Die reclamejongens zijn werkelijk geniaal...

Toegevoegd na 4 minuten:
Men neemt een voorschotje op de ontspanning die er aan komt zometeen... En dat laat men dan al dan niet luid horen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daarmee verwarm je je afgekoelde keel, probeer maar eens met je hand voor je mond.

Ik kan het helaas niet wetenschappelijk onderbouwen, maar het lijkt me iets natuurlijks.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is gewoon een uiting van genot.Als een mens zichzelf pijn doet zeg je au,en als je ergens van geniet zeg je mmmm of ehhhh.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik doe het persoonlijk volkomen onbewust, maar zowel met koffie als met pils. Denk daarom niet dat het te maken heeft met ontspanning, maar met de afvoer van hete of koude lucht uit de mond. Nu ik er zo over nadenk, lijkt het wel of de koffie er beter op smaakt :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit doe je omdat je aan het genieten bent.