Is sigaret een luxegoed of product?

Ik had een vraagje is de sigaret een luxegoed (product) ? Pls antwoord snel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K
Amadea
12 jaar geleden
Snel antwoord vragen is voor mij het teken dat jij je huiswerk niet zelf maakt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:p juist wel ik moest wat weten, wat blijkt mijn lerares heeft het fout en wil het niet toegeven

Antwoorden (4)

Het behoort niet tot de primaire levensbehoefte dus is het een luxegoed.
12 jaar geleden
Genotsmiddelen zoals sigaretten vallen onder luxe-artikelen.
Die lerares mag zelf terug naar school!^_~)!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oow nog een vraagje mijn lerares wilt het niet toegeven wat moet ik nu doen anders heb ik een 1 want ik had een verslag gmaakt over de sigaret als luxeproduct/goed maar nu heb ik een 1 omdat zij zegt dat het geen luxe lroduct of goed is :s?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh,dat moet je niet nemen hoor!
Dat is onterecht,dat is echt oneerlijk.
Je kan haar deze antwoorden in ieder geval laten zien want ze zit hartstikke fout!
Als je op internet bij genotsmiddelen/luxeartikelen zoekt( de definitie ervan bijv. op Wikipedia )
moet je het kunnen bewijzen.
Leuke lerares zeg!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha bedankt ik ben nu thuis na het weekend ga ik het haar op wijzen want ze werd boos omdat ik de discussie met haar aan ging -_-"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou,succes ermee!
Ik hoop dat ze je nog een voldoende geeft want dit slaat nergens op,jij hebt gelijk en dat moet ze gwn toegeven.
Kan je na het weekend ook vast wel bewijzen,moet het helemaal goed komen.
Suc6 ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!
Luxegoederen kunnen worden geplaatst tegenover primaire of noodzakelijke goederen. Dit zijn goederen die ook gevraagd worden als er geen inkomen is.

Voor mensen die verslaafd zijn aan nicotine zijn sigaretten een noodzakelijkheid en dus geen luxe. Maar voor mensen die niet verslaafd zijn is het weer wel een luxe.

De overheid beschouwd ze wel als luxegoed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de eerste plaats is het een geproduceerd product, die in de categorie luxegoed(eren) geplaatst kunnen worden.

Maar in de basis is het een product
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Luxegoederen zijn namenlijk ook eerst (in de basis) producten, daarna kun je ze in categorieën indelen. luxeproduct, witgoed, bruingoed, levensmiddelen, accessoires, sieraden, genotsmiddelen, import / export producten, verboden goederen en producten enzovoort enzovoort....!