Wat is er aan de hand als alles op 1 dag fout gaat?

Neurologisch, iets spiritueels, domweg toeval? Zo nu en dan heeft ieder individu ter aarde (dat neem ik aan) er wel eens last van. Is er een generale oorzaak?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.5K

Het beste antwoord

Gewoon een pechdag,maar wel puur toeval!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Idd, dat wilde ik net antwoorden! +1

Andere antwoorden (6)

Dan is het onwaar... Het kan gewoonweg niet zo zijn dat alles fout gaat... De zon kwam toch op, je lichaam ontwaakte uit een slaap, je hart sloeg, je adem functioneerde goed... Alles ging goed, alleen die paar zaken die jij bij voorkeur wilde doen, liepen anders dan voorgenomen...

Dus het is gewoonweg toeval als zoiets gebeurt... Volgende dag nieuwe kansen...

Hoe meer je je voorneemt te doen hoe groter de kans dat je niet zult slagen daarin...

Toegevoegd na 1 minuut:
En is jouw dag al voorbij op dit moment, hoe kun je nu al weten dat alles fout ging?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1. Zo kun je het ookbekijken. Helemaal goed, wat mij betreft!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeie, +1.
De oorzaak ligt meestal in allerlei zaken die vooraf zijn gebeurt.
Als je de hele dag alles uit je handen laat vallen, dan kan het zijn dat je bv niet goed geslapen hebt, of dat je ergens nerveus voor bent.
Gaan op diezelfde dag nog andere zaken fout (je maakt fouten in je werk, je relatie loopt stuk) dan hebben die vaak weer andere oorzaken.
Hoe dan ook moet je je realiseren dat je neit alleen deze dag leeft, maar ook alle dagen hiervoor je naar hier hebben geleid.
Als het vandaag is, zo'n pechdag: maandagochtend syndroom... Nog even bijkomen van het weekend dus... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In mijn geval betekent dat dat het waarschijnlijk maandag is.
Op één of andere manier gaan C4th en maandagen vaak niet samen. Vanaf het moment van opstaan tot naar bed gaan kan ik er op rekenen dat alles anders loopt dan eigenlijk gepland.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niets van dat al denk ik.. inderdaad we kennen het gevoel allemaal wel.. ik zeg altijd: wat je uitstraalt, trek je aan..want vaak gebeuren dat soort zaken als je zelf al niet goed in je vel zit.. je hebt dan gewoon een "bad"day.. En dan wordt het lastig om de dag nog om te keren naar iets positiever..je blijft je immers storen.. en valt van het een daardoor in het ander....
Gaat ook weer voorbij maar is wel even rot dan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan te maken hebben met een toename van aardstraling of zonnewind.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor de reactie, verklaart een hoop neem ik aan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@MarieAnne
Hevige zonnewinden kunnen leiden tot storingen in het elektriciteitsnetwerk en in communicatienetwerken. Lange kabels werken als lange antennes; door de ionenstroom van de zonnewind ontstaan er (door inductie) elektrische stromen in. Dit kan tot beschadigingen leiden. Ook computers en satellieten kunnen beschadigd raken. Weliswaar hebben zij maar korte leidingen, maar ze zijn veel gevoeliger ook voor kleine inductiestromen. http://nl.wikipedia.org/wiki/Zonnewind Eventjes terug had USA last van uitvallende elektriciteitsnetten, in mijn herinnering werd dit toegeschreven aan zonnewind.
Als je een natte droom hebt gehad, en die dag niet hebt gedouched. Dan is er kans dat die dag alles uit de hand loopt.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maybe