Weet iemand welke (huis)arts een document heeft geschreven over 2012 of 2013?

Het zeker al wel 20 jaar geleden, of misschien wel langer. Op de televisie - een journaal uitzending - was een item over een (huis)arts die een document zou hebben geschreven. Het mocht meende ik pas in het jaar 2012 of 2013 geopend worden. In het betreffende document deed hij bepaalde voorspellingen over hoe de wereld, economie of het leven zich ontwikkeld zou hebben. Kan iemand zich dit nog herinneren of wie dit geweest is of waar dat document ligt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuke avatar! Mostly Harmless!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8-)

Het beste antwoord

kan dit te maken hebben met het web bot project, zie link?
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, geen web-bot o.i.d. Wellicht is het al 30 jaar gelden. Het werd destijds kenbaar gemaakt op de televisie.
Wel interessant overigens die link over het "onzichtbare nieuws". Misschien was het wel zoiets, maar dan pré-internet. Bedankt voor je reactie!