Hoe zal de wereld (of beter de mensheid, want daarna doet 't er toch niet meer toe) vergaan?

Door een meteoor? Door een ziekte? Door klimaatverandering/natuurrampen? Door oorlog/atoombommen? Door aliens? Doordat de zon opbrandt? Door de intelligentie-singulariteit (zoek maar op)? Of nóg iets anders?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Door tekort aan energie, voedsel en andere primaire levensbehoeftes.

Door deze tekort zullen ontwikkelingslanden niet meer worden geholpen, wat een stroom illegale immigranten richting het westen zal creeëren.

Voedseltekorten zorgen voor rellen, burgeroorlogen breken uit, massahysterie.

Ziektes en infecties hebben vrij spel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Dit is in de toekomst willen kijken. Geloof niet dat er iemand is die hier een antwoord op kan geven. Natuurrampen zijn niet precies te voorspellen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
We vergaan aan onszelf, uiteindelijk is er alleen nog maar plaats voor onszelf. Ons massagebruik zorgt ervoor dat niks anders meer kan leven en zo is er uiteindelijk geen voedsel meer voor de mensen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wow, de wereld doet er niet meer toe als de mensheid is vergaan? Tjonge, over egocentrisch gesproken.

Maar het maakt me niet uit hoe ze vergaat, die wereld. Als ze dat maar niet morgen doet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Smartass, NATUURLIJK bedoel ik dat de wereld er voor óns niet meer toe doet als wij er niet meer zijn. We zijn dan immers weg,dood,verdwenen, capisce? Natuurlijk wens ik een toekomstig ras veel plezier op de planeet die ooit de onze was. Ohnee sorry niet de onze natuurlijk, dat is wel heel egocentrisch. Of eigenlijk antropocentrisch, want dat bedoel jij.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Aha, kijk, tussen wat jij bedoelde en wat ik kon lezen zit een groot verschil. En daarbij is het misschien handig om niet aan je eigen verantwoordelijkheid voor het duidelijk overbrengen van je boodschap voorbij te gaan. Zo NATUURLIJK was het voor mij kennelijk niet, anders had ik je de eerste keer wel begrepen.
Als we onszelf niet vernietigen door een wereldomvattende atoomoorlog bv. dan kan een enorme meteoor ook een einde aan de wereld maken, maar als dat alles niet gebeurt gaat de wereld uiteindelijk ten onder doordat de zon is opgebrand en een rode reus word die in afmetingen groter word dan ons hele zonnestelsel en alle planeten opslokt.
Dat gebeurt in ieder geval over een paar miljiard jaar.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Atoomoorlog
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
door het broeikaseffect of een oorlog tegen terrorisme.