Gaat de studiebeurs in Utrecht nog door?

Ik kan niet op de site dus ik vraag me af of het nog door gaat

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dit niet de studiebeurs in je jaarsbeurshallen van Utrecht? Dit was gisteren en vandaag 6 en 7 oktober :-(

Het beste antwoord

Ik kon de site ook niet vinden maar ik las wel op andere site dat het donderdag 14 oktober 2010 om 10:00 - zaterdag 16 oktober 2010 om 17:00 is. en las een half jaar geleden in de krant dat in 2011 gewoon weer terug was van weg geweest.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb er wel abri's over gezien op het station e.d. Ik heb helaas geen datum of tijd onthouden...