Ik kan wel gewoon "Ja'" antwoorden, maar ja, dat weet je zelf waarschijnlijk ook wel.
Daarom hieronder een stukje van een website.

De maaginhoud van een pasgeborene is ongeveer 5-10 ml. Dit is precies de hoeveelheid colostrum die de moeder de eerste dag per voeding produceert.
Op de tweede dag is de inhoud van het babymaagje
ongeveer 15 ml. En op de derde dag ongeveer 25-30 ml. Dit komt overeen met de licht stijgende hoeveelheid voeding die de moeder per keer aanmaakt.
Een baby die zo vaak en lang mag drinken als hij of zij nodig heeft, zal groeien op de manier die bij hem of haar past. Een baby die snel groeit is daarom niet per definitie gezonder dan een baby die langzamer groeit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Nee, niet op zondag.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nice +1
Jazeker, en die blijven dat voorlopig doen, zij het in meer of mindere snelheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Elk moment... Net als jij elk moment weer sterft... Bij jou sterven elk moment cellen af en er komen er wel bij ook...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
pasgeboren katjes wegen rond de 100 gram, en horen iedere week zo'n 100 gram aan te komen.
maar zelfs als ze die 100 gram per week halen, zit er wel eens een dagje tussen waarop de gewichtstoename stagneert, of er zelfs gewichtsverlies optreedt.
het zal voor mensenkinderen niet anders zijn.
dus nee, een pasgeborene groeit niet iedere dag.
14 jaar geleden
Het ligt eraan of je lengte of gewicht bedoelt.
De eerste week is het vrij normaal als het gewicht afneemt.Het lichaam moet wennen aan voedsel van buitenaf.Ze zullen minder tot zich nemen dan in de moederbuik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ieder individu groeit elke dag een beetje, ook al is het met extreem kleine snelheid. daarnaast werkt de zwartekracht er ook op, waardoor je naar de grond wordt getrokken en weer in lengte een beetje afneemt.

kortom: je groeit elke dag een beetje, maar sommige dagen neem je daarnaast ook weer in lengte af
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tijdens pitten het meeste organen.