Wat is hier een specifiek onderwerp ? Zie omschrijving

Arboregelgeving in de praktijk

Bij het raadplegen van de arboregelgeving over een specifiek onderwerp,kan als volgt te werk worden gegaan:

1 raadpleeg eerst de arbo-wet
2 raadpleeg het arbobesluit
3 raadpleeg vervolgens de arboregeling
4 raadpleeg de beleidsregels arbowetgeving

Ik snap hier geen bal van en ik moet een specifiek onderwerp hebben ..maar ik heb echt geen idee...

Iemand die me kan helpen ?
(dit vak is gereedschappen voor bouwkunde)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit betekent dat het moet gaan over iets bepaalds wat in de arbo staat(anders hoef je het niet te zoeken daar)
Dus je zoekt iets op over bouwliften, om maar iets te noemen, dat is het specifieke onderwerp.
Je gaat dan in de arbowet lezen wat er over geschreven staat.en 2 welk besluit er genomen is wat betreft die liften. 3 en 4 gaat volgens mij over hoe de wet in de praktijk uitgevoerd wordt