Wat is de grootste stad ter wereld waar zich geen nachtwinkels bevinden?

(Qua inwonertal.)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe kom je daar nu op?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Via de vraag over grote winkels die hier wel of niet moeten komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eindhoven heeft geen nachtwinkel in ieder geval.

Antwoorden (3)

Tromsø in Noorwegen. 65.000 inwoners
Daar gaat de zon nooit onder. Nou ja, bijna nooit.
Geen nacht, dus geen nachtwinkels.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Da's niet wat ik bedoelde...
AWM
14 jaar geleden
Weet ik wel, maar anders is vraag niet beantwoordbaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bedoelt dat 't anders te moeilijk is te vinden... Maar hij moet toch wel beantwoordbaar zijn ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ Antwoordman, daar gaat de zon bijna niet op gedurende de Winter dus dan alleen maar nachtwinkels!!!!
AWM
14 jaar geleden
Ik vrees dat elk gehucht in de wereld wel een winkeltje heeft dat 's nachts open is, dus degene die hier een antwoord op heeft, petje af.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe kom je daar nou bij?
Voor zover ik weet heeft Utrecht er geen. Alleen een terugkerend evenement in de Winkel van Sinkel heet zo.

Toegevoegd na 4 minuten:
En ik denk dat Reykjavik er ook geen heeft! Ik kan er in ieder geval niks over vinden :)

Toegevoegd na 6 minuten:
Utrecht is groter dan Reykjavik, maar voor het geval dat iemand er toch eentje weet in de Domstad...

Toegevoegd na 12 minuten:
Echt Amerikaans; op fietstocht in Nederland constateren dat... Nouja, lees zelf maar:

"-People smoke and talk on cell phones while riding their bikes over here.
-They also use the racks over the back tire as a second seat.
-The candy bar "Snax" made by Cote d'Or is tasty.
-There are no night shops in the Netherlands (probably because there is not much night)."

Ik hou het bij Utrecht, in ieder geval voorlopig.

Toegevoegd na 22 minuten:
Nee! Ik heb toch besloten mijn geld te zetten op Sana'a in Jemen. 1,747,627 inwoners.

En nou ga ik slapen ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb er in Nairobi (3 miljoen inwoners) ook nooit eentje kunnen vinden. Nou ja, Nairobi by night, daar heb je ook niet zoveel te zoeken.