Als je in slaap valt voor de tv met de afstandsbediening in je hand, ga je die dan tijdens je slaap laten vallen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, het is zeker dat je de afstandsbediening laat vallen. Als je echt in slaap valt, dan ontspannen je spieren en houd je dat ding niet langer vast.

Dit is precies hetzelfde als het "sleutelbos-slaapje".
Als je eens een keer doodmoe bent, maar je moet toch per se naar een verjaardag of vergadering, dan heb je een probleem. Je moet over een kwartiertje weg. Het trucje gaat als volgt: ga in je luie stoel zitten, en ga slapen met je sleutelbos in je hand. Zodra je sleutelbos valt, ben je weer wakker.

Je kunt er dan weer heel even tegen, en je ergste moeheid is weg. Het klinkt onwaarschijnlijk, maar het werkt echt. 2 of 3 minuutjes slaap zorgen ervoor, dat je er weer een paar uur tegen kunt. Probeer het zelf maar eens uit. ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat is mogelijk. Tijdens je slaap ontspannen je spieren zich, waardoor je grip op de afstandsbediening kan verslappen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt. overkomt mij een enkele keer... zzzzzzzzzzzz
Dat kan maar het hoeft natuurlijk niet. Je ontspant je zoizo in je slaap. Maar het kan ook z`n dat je in een droom de afstandbediening weggooit of legt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is echt de mooist mogelijke manier om sowieso te spellen.
Ligt er maar net aan hoe je zit. Het kan zijn dat de afstandsbediening een goede positie heeft om te kunnen blijven liggen zodra je handen zich ontspannen. Probeer het uit, zou ik zeggen! Ontspan je handen met dat ding erin. In de ene positie zal de afstandsbediening blijven liggen, in de andere niet.