Klopt het dat een deel van je altijd op aarde blijft?

stel iemand wordt gecremeerd en uitgestrooid, dan verweert en verteert die as, en valt uiteen in steeds kleinere deeltjes.
uiteidelijk heb je dacht ik atomen?
blijven die gewoon bestaan?

mogelijk een domme vraag, maar ik ben helemaal niet thuis op dit gebied.

12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen domme vraag! +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeer zeker niet! +

Het beste antwoord

Ook jij,rieneke, maakt deel uit van de grote kringloop, die al het leven op aarde kenmerkt.
Voor je stierf,heb je ook al veel op aarde achtegelaten en daarna blijven er ook minuscule deeltjes over, die weer opgenomen worden in andere organismen.
Ik hoop wel,dat je nog geen plannen in die richting hebt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lief! +

Andere antwoorden (2)

Niks kan verdwijnen op aarde alleen kan iets overgezet worden in iets anders dus dit ook niet.
12 jaar geleden
De atomen blijven bestaan. Jouw koolstofdeeltjes kunnen in de (verre) toekomst onderdeel worden van een boom.