Klopt het dat een deel van je altijd op aarde blijft?

stel iemand wordt gecremeerd en uitgestrooid, dan verweert en verteert die as, en valt uiteen in steeds kleinere deeltjes.
uiteidelijk heb je dacht ik atomen?
blijven die gewoon bestaan?

mogelijk een domme vraag, maar ik ben helemaal niet thuis op dit gebied.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ook jij,rieneke, maakt deel uit van de grote kringloop, die al het leven op aarde kenmerkt. Voor je stierf,heb je ook al veel op aarde achtegelaten en daarna blijven er ook minuscule deeltjes over, die weer opgenomen worden in andere organismen. Ik hoop wel,dat je nog geen plannen in die richting hebt!

Niks kan verdwijnen op aarde alleen kan iets overgezet worden in iets anders dus dit ook niet.

De atomen blijven bestaan. Jouw koolstofdeeltjes kunnen in de (verre) toekomst onderdeel worden van een boom.

Niets is hier blijvend. Wij keren terug tot de aarde en sterven en worden tot stof. Maar hoe onmogelijk het lijkt voor de mensen, God laat allen eens opstaan om geoordeeld te worden. Er zal dan de splitsing vallen van rechtvaardigen en goddelozen. Mensen die in hun leven Jezus als hun Redder leerde kennen, en mensen die niet wilde geloven in het woord van God, de Bijbel. Geloof in de Bijbel, in het woord van God! Laat je daardoor leiden, dan ga je de goede weg. Met heel mijn hart aanbevolen!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100