kan ik wat informatie krijgen over einsteinium?

De enige informatie die ik vind is die van wikipedia. die van andere sites hebben dezelfde inhoud als die van wikipedia.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

De engelse versie van Wikipedia bevat redelijk wat informatie over dit in 1952 ontdekte en naar Albert Einstein vernoemde element.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een (grote) bibliotheek zou wel eens uitkomst bieden. Hier hebbeb ze vastt meerdere boeken over van verschillende schrijvers. Anders kun je nog altijd ter plekke navraag doen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Excuses voor de schrijffouten. Ben nog aan een nieuw toestel aan het wennen.
:-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok... dus jij geeft op goede vraag als antwoord dat iemand naar de bibliotheek moet gaan voor informatie?
Jammer dat er geen knopje is voor SUPER min -1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat doe jij dan in de biep. Theedrinken?
Daar bevinden zich goede bronnen van informatie en als jij iets op google e.d. had kunnen vinden had je het vast hier neergekledderd.
Graag iets meer respect voor je mede gv'ers. Ik heb hier mijn sporen al verdiend. Net als jij!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Woooow easy there boy!
Jouw antwoord is gewoon geen antwoord. Als je je "sporen hebt verdiend" dan weet je dat als het goed is. Hoort gewoon in de reacties thuis!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Boy??