Ik doe mijn profielwerkstuk over cafeïne. Moet nog een rondleiding of een persoon interviewen, iemand een idee?

misschien een fabriek die energiedrankjes maakt waar we een rondleiding kunnen krijgen, of iemand die verstand heeft van cafeïne (professor?) die we kunnen interviewen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Probeer een rondleiding bij Douwe Egberts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou niet naar de fabrikant gaan. Hier krijg je natuurlijk alleen maar lovende praatjes ;) Misschien kan je de lokale diëtiste er wat over vragen. Hier zal
je een iets objectiever antwoord van krijgen denk ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Allemaal producten met cafeïne meenemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem contact op met de Koffiecentrale. Zij hebben, buiten heel veel koffie, ook heel veel informatie over koffie, cafeïne en gezondheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem eens contact op met Red Bull Nederland of Douwe Egberts. Die bedrijven zijn vaak erg blij met dit soort interesse.
Je kan proberen om een expert als Prof. Dr. Martijn Katan, Hoogleraar Voedingsleer aan de Vrije Universiteit Amsterdam (heeft onderzoek gedaan naar de effecten van koffie op cholesterol) te interviewen maar dikke kans dat zo iemand een volle agenda heeft (maar niet geschoten is altijd mis).