Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik doe mijn profielwerkstuk over cafeïne. Moet nog een rondleiding of een persoon interviewen, iemand een idee?

misschien een fabriek die energiedrankjes maakt waar we een rondleiding kunnen krijgen, of iemand die verstand heeft van cafeïne (professor?) die we kunnen interviewen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
707

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Probeer een rondleiding bij Douwe Egberts.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou niet naar de fabrikant gaan. Hier krijg je natuurlijk alleen maar lovende praatjes ;) Misschien kan je de lokale diëtiste er wat over vragen. Hier zal
je een iets objectiever antwoord van krijgen denk ik
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Allemaal producten met cafeïne meenemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem contact op met de Koffiecentrale. Zij hebben, buiten heel veel koffie, ook heel veel informatie over koffie, cafeïne en gezondheid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem eens contact op met Red Bull Nederland of Douwe Egberts. Die bedrijven zijn vaak erg blij met dit soort interesse.
Je kan proberen om een expert als Prof. Dr. Martijn Katan, Hoogleraar Voedingsleer aan de Vrije Universiteit Amsterdam (heeft onderzoek gedaan naar de effecten van koffie op cholesterol) te interviewen maar dikke kans dat zo iemand een volle agenda heeft (maar niet geschoten is altijd mis).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding