Hoe kom je erachter hoe slim je bent?

Hoe weet ik of ik slimmer dan iemand anders ben?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (6)

Samen dezelfde IQ test doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
doe een IQ test, dan vraag je wat het gemiddelde is
en dan kan je oordelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gemiddelde van een IQ test is altijd 100... Daar wordt van uit gegaan
Een IQ test doen of vraag het aan een paar docenten op school, werkt echt, dat heb ik ook gedaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan bijna niet zeggen dat iemand slimmer is dan een andere behalve op specifieke onderdelen.

bijvoorbeeld jij weet veel van wiskunde dan ben jij in dat gebied slimmer dan iemand die er minder van weet.
en zo kan je door blijven gaan!!

Succes.

Toegevoegd na 1 minuut:
Wil er nog aan toevoegen dat een IQ test natuurlijk een algemene kennis test is echter. kunnen de vragen zo vallen dat jij ze niet weet en een ander wel waardoor een ander hoger scoort dan jij. terwijl wanneer je een andere test krijgt jij hoger scoort.

Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op deze site kun je een iq test doen.
http://www.123test.nl/iqtest/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het algemene antwoord van wat een docent of filosoof je zou geven:

Niemand is slimmer dan een ander. Ieder is slim op zijn eigen manier.
En dat is ook zo, de ene is verder ontwikkeld in het ene vak (onderwerp) dan de andere.

Je ''slimheid'' kun je niet meten, die veranderd en ontwikkeld zich constant.

Een serieuze kennistest is meestal een uitgebreide test waar je getest word op:

zelfkennis tot godskennis, van vakkennis tot wetenschappelijke kennis en van landenkennis tot talenkennis.

Een minder serieuze variant:

Een IQ test op het internet!
Die kan je overal vinden. Typ in de Google zoekmachine:

(optioneel: Gratis) IQ Test

Succes verder!