Deels wel ja natuurlijk! Kijk maar naar de film die is gebaseerd op het echte verhaal en Rose heeft het toch echt overleefd samen met een paar andere 100 mensen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee nu leven er geen mensen meer die de ramp hebben overleefd. De laatste is een paar jaar geleden overleden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Best wel gek om te weten dat niemand meer leeft die de ramp heeft overleefd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op 31 mei 2009 overleed de laatste overlevende van de ramp. Het ging om Elizabeth Gladys Dean, die op het moment van de ramp 2 maanden oud was. Dean werd 97 jaar oud. (bron wikipedia)
Ja een vrouw die leeft nou misschien nog die speelt ook in het begin van de film
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rose is al een paar jaar dood btw
705 mensen hebben de ramp overleefd.
De laatste overlevende overleed op 31 mei 2009

Toegevoegd na 1 minuut:
Het ging om Elizabeth Gladys Dean, die op het moment van de ramp 2 maanden oud was. Dean werd 97 jaar oud.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op 6 mei 2006 overleed Lillian Gertrud Asplund, de laatste overlevende die zich
nog iets van de scheepsramp herinnerde. Dit was een van de vele overlevende van de ramp. Zij was de laatste die nog in leven was. Nu zijn er geen overlevende meer.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat was niet de laatste overlevende,dit was Elizabeth Gladys Dean, die op het moment van de ramp 2 maanden oud was. Dean werd 97 jaar oud
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar er wordt ook gezegd dat ze de laatste levende was, dat klopt dan weer niet..
Ja mensen hebben het overleefd.
Niet veel natuurlijk, het was echt een enorme ramp.
De laatste overlevende mens die nog leefdevan de Titanic is vorig jaar overleden. Wat ik me nog herinner was dat het een vrouw was.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sterker nog 2 jaar geleden is de laatse overlevende overleden
Op 31 mei 2009 overleed de laatste overlevende van de ramp. Het ging om Elizabeth Gladys Dean,

Op onderstaande link zijn er veel weetjes te vinden