Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is het goedkoopst: zelf een mixdrankje kopen (zoals pisang ambon jus d'orange) of het zelf mixen met een fles pisang ambon en een fles jus d'orang

Toegevoegd na 1 uur:
voor zo’n gemixt blikje durven ze in de supermarkt 1.5 euro per blikje vragen! dus ik denk dat het mixen wel goedkoper, is
zelfs voor mixdrankje "Eristoff red flash" vragen ze 1.9 euro voor 25cl.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt er ook aan, ik ken het niet maar in een kroeg zal dit duurder zijn dan als ze het in de supermarkt verkopen ;)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een glas van 200ml kost zelfgemixt ongeveer 25 cent aan pisang ambon en 15 aan jus d'orange. Dan heb je 35ml, wat volgens mij in de premixdrankjes ook zit.

Dus tenzij een premix goedkoper dan 2 euro per liter is, is zelf mengen goedkoper
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zelf mixen is veel goedkoper.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor zo'n gemixt blikje durven ze in de supermarkt 1.5 euro per blikje vragen! dus ik denk dat het mixen wel goedkoper, is
zelfs voor mixdrankje "Eristoff red flash" vragen ze 1.9 euro voor 25cl.
ronaldP
12 jaar geleden
Je ziet ook vaak dat dit soort drankjes aangelengt wordt.... Vroeger kocht je bijvoorbeeld rum-cola. Daar zat hele goedkope Cola in want merken als Cokacola en pepsi werkten daar niet aan mee...
Je investering is natuurlijk groter wanneer je een pak jus orange koopt en een fles pisang ambon.
Echter, wanneer je uiteindelijk naar het eindresultaat kijkt zul je voor je investering veel meer mixdrankjes hebben kunnen kopen dan wanneer je deze los had gekocht.

Dus zelf mixen zal je echt veel meer opleveren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding