Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar gaat jou voorkeur naar uit, breed kijken of ver zien?

Aan de oppervlakte kijken, of diep duiken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
781

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Soms het een soms het ander...

Of bedoel je de blik van de ogen... Ik heb mezelf ooit aangeleerd altijd meer dan 180° te zien... De zogenaamde wide-vision blik... En sindsdien doe ik dat automatisch, alles wat in de ogen komt wordt gezien over het hele beeld...

Maar soms is dat ver zien en soms breed zien, dat wisselt... zo ook met diep duiken en oppervlakkig zijn, is in principe hetzelfde...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet meestal breed de oppervlakte afspeuren zodat je op de juiste plek de diepte in duikt.

Dus niet of-of maar en-en.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooie wijze woorden Kweenie! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iets vergelijkbaars had ik ook willen schrijven - dus +1 van mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
danku, danku
(ik had die punten hard nodig zie ik :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook +1 van mij. Is wat ik had willen schrijven.
Qua dagelijkse gang van zaken (werk, prive, etc) ga ik voor het breed kijken. Ik noem het de helicopter view. Van alles een beetje weten, grote veranden zien, zonder in te gaan op details.

Op hobby gebied wil ik juist zo diep mogelijk gaan in de materie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Breed kijken is relatief eenvoudig. Nek draaien of rondlopen. Ver zien is ook niet moeilijk, je kunt 's nachts andere sterrenstelsels zien, miljoenen lichtjaren verderop. Ik zou graag scherp ver willen zien,mag dat ook?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Breed kijken, en dan sta ik af en toe stil, pak 'de verrekijker' om wat verder te zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Breed en ver tot 30 km op zee bij heldere hemel. dat geeft ruimte aan alles, dat doet het kleingeestige verdwijnen in de golven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding