Ja dat kan, want je hebt HBO niveau gehaald, waarmee je door kan naar de universiteit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, na een HBO opleiding kun je naar de Universiteit.
Dat kan zelfs al als je je P hebt gehaald. (Het eerste jaar HBO).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Na je hbo kun je wel aan de universiteit gaan studeren, maar let wel op je studiefinanciering. In principe krijg je die maar voor 4 jaar een (prestatie)beurs. Daarna kun je nog drie jaar uitsluitend bij lenen.