Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie heeft een oplossing voor de aluminium step? Nu wordt deze zomers gebruikt, maar staat in de winter nutteloos in de kast/kelder/schuur!

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

ik heb ook zo'n aluminium step, en ben op een rommelmarkt in zweden een wintersetje voor dit soort stepjes gevonden..

dat zijn een soort van kleine ski's die je kan vervangen met de wieltjes.. dus dan kan je door de sneeuw steppen... ideaal en werkt goed.

omdat wij twee stepjes hebben heb ik het ook zelf gemaakt van oude ski's met een blokje hout (even breed als de wieltjes) gemaakt en er onder bevestigd. (dit vergt wel enig handigheid)

wat ik ook wel eens gezien heb, is schaatsijzers eronder.. waar je deze koopt weet ik ook niet.. denk ook zelfgemaakt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

spijkerbandjes erop monteren !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja kan deze ook gewoon in de winter gebruiken, het is ook gezond als kinderen ook geregeld swinters buiten spelen.

maarja als deze echt niet gebruikt wordt dan klap je hem in zodat deze zo min mogelijk ruimte is beslag neemt. en berg hem op zodat je je er niet de heele winter aan zit te ergeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing