Onder welke branche valt nanotechnologie?

Ik moet voor school weten onder welke branche nanotechnologie valt op http://www.kvk.nl/ondernemen/brancheinformatie/branchewijzer/

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Niet iedere branche is te vinden op jouw link. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat zo'n branche er niet is, maar de KVK zal waarschijnlijk niet iedere branche opnemen, om het overzichtelijk te houden.

Nanotechnologie kan wetenschappelijk onderzoek zijn, maar als het toegepast wordt, kan het industrie of zelfs handel zijn. Allerlei bedrijven gebruiken nanotechnologie of gaan dat de komende jaren doen. Ziekenhuizen, voedselindustrie, electronica, autoindustrie etc.

Er is een branchevereniging en die heet de MicroNano-branche. Te lezen in dit citaat:

"Het Nederlandse branchecluster voor microsysteem- en nanotechnologie MinacNed, heeft exact zes jaar na de oprichting een nieuwe voorzitter. Ronny van 't Oever, directeur-grootaandeelhouder van Micronit, neemt het voorzitterschap over van pionier Wybren Jouwsma."

Meer kun je lezen in de link hieronder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij valt deze onderzoek/meettechniek onder de branche : Industrie

Groet:Zoekertje