Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn programma's op discovery altijd waar? Bedoel de informatie die ze geven?

Ik heb gisteren het programma Surviving D-Day gezien. Erg interessant en ik had allemaal nieuwe dingen geleerd. Over het strand in Normandië en de codenaam.
Tanks in het water maar die zonken bijna allemaal
Speciale eenheid ofzo die Rangers heette en iets moesten uitschakelen maar toen ze aankwamen was er niks.
En dat generaal Rommel het strand van Normandië vergeleek met een ander strand in Italië waar de geallieerden als is hadden aangevallen en dat het strand in Normandië ook dezelfde vorm had en daarom toch nog helemaal heeft bewapent etc etc..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
511

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Discovery zend alleen programma's uit de wetenschappelijk of op andere manier bewezen kunnen worden. Als dat niet zo is dus er nog onderzoek naar gedaan wordt is dat in het programma duidelijk.
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik weet wel dat man vs wild best wel fake is ( o wacht dat is niet op discovery maar op animal planet ) maar nog steeds is dat heel nep want daar doet hij dat hij alleen is ...hij is daar met een groep van rond de 9 man en nog veel meer .
vaak is een programma echt met informatie allen iets overdreven. om het iets aantrekkelijke te maken .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding