Hoe weet je als je denkt dat je een goed idee hebt of het al bestaat en hoe kun je het idee realiseren als je de middelen niet hebt om het te maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan zowieso pantenten laten nazoeken. Daar vind je in ieder geval of jouw idee beschermd is door iemand anders. Vervolgens kan je een investeerder proberen te vinden die het product wil ontwikkelen.

nu te laat maar misschien volgend jaar: http://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=20;action=display;threadid=16140
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je good googled (bijv. ook in het Engels) en je vind niks, dan is er dikke kans dat het er niet is.

Dan zul je iemand moeten vinden die enthousiast wordt over jou idee en daar tijd en geld in wil stoppen, wil investeren.
Het handigste is dan om een ondernemer te zoeken die iets gelijkwaardigs maakt.