Het kan zeker, hoe dit precies zit weet ik niet. Heb wel eens dat het een dag niet lukt en dan voel ik me de volgende dag echt ontzettend moe en zou ik de hele dag wel kunnen slapen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Moe niet,maar wel moedeloos...
fremar
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
grappig
Nee, niet echt moe, maar je gaat je ongemakkelijk en opgeblazen voelen, en zwaar. Dus zwaarmoedig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vraag is: waarom poep je niet? Als je bijvoorbeeld slecht eet, te weinig beweegt, dan kan je stoelgang erg vertragen. En beide oorzaken kunnen je ook erg moe maken, nog los van hoe ellendig je je kunt gaan voelen als je niet kunt poepen.
Als het echt veel langer duurt dan anders: ga naar de apotheek of de huisarts, die kunnen je aan een middel helpen om de poep die er echt wel zit zachter te maken (want die droogt intussen steeds verder uit en wordt moeilijker uit te poepen).
Daarnaast zul je je af moeten vragen waaróm je niet kunt poepen en daar iets aan moeten doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan. Weet je al waardoor het komt? drink je te weinig, drink je te veel melk? Kijk eens op onderstaande sites voor tips. Niet te snel aan de laxeermiddelen gaan, en anders gewoon eenmalig een microlax halen bij de apotheek. Dat kost rond 1 euro en die moet je achter inbrengen, even gaan liggen en je krijgt drang om naar toilet te gaan. Maar niet vaak doen zoiets!! Je darmen gaan lui worden en dan heb je een groter probleem.
Je moet uitzoeken wat de oorzaak is en daar aan gaan werken. Veel bewegen en je voedsel aanpassen.