ipod touch

wij thuis hebben 2 ipods maar maar 1 computer kan ik nu de ene ipod synchroniseren op de pc zonder dat het andere account wordt verwijdert
het liefst krijg ik antwoord van iemand met een beetje pc verstand of iemand die dit idee al heeft opgelost

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Met 1 computer kun je net zoveel apparaten synchroniseren als je wilt. De beperking is alleen andersom: per apparaat kun je maar met 1 computer synchroniseren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thnx

Andere antwoorden (1)

Je kan al je Apple producten opdezelfde computer synchroniseren, Maar als het eenmaal gesynchroniseerd is kun je het niet op een andere computer aansluiten/synchroniseren omdat dan alles gewist is!