Een robot doet wat de mens hem voorprogrammeert.

Als we op hoog niveau kunstmatige intelligentie kunnen toepassen kunnen we robots zelf laten doen en denken wat ze willen.

Maar hoe goed dat is hangt af van hoe de mens dat voor de robot programmeert.

Het is alleen zo dat hoe meer je wilt dat een robot kan hoe duurder dat wordt.

maar zeker is dat alles steeds geavanceerder wordt, dus ook robots.

Eigenlijk zullen we uiteindelijk een robot alles kunnen laten doen, afhankelijk van onze eigen kennis en mogelijkheden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zal verbaasd zijn aan wat robots nu al voor ons doen, o.a. de electronica- en techische-industrie kunnen geen moment zonder robotica. Komplete apparaten worden gebouwd zonder nog mensen nodig te hebben, behalve den voor de ontwikkeling natuurlijk. De medische wereld is nog wat huiveriger en conservatiever, vooral om dat men met mensen omgaat en een klein foutje is dan destrazeus, maar binnen de medische wetenschap is men bezig met de een nieuwe tak in die ontwikkeling die voor een enorme sprong voorwaarts gaat zorgen namenlijk de nanobot technologie. Zonder robots kunnen wij geen dag, en ze kunnen in principe nog veel meer doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet eens kijken naar een van de beste films daarover met Robin Williams en waar een van mijn recente lijfspreuken uit komt. Dat is een antwoord van uren lang met bijna alles erop en eraan. Best zelf kijken, DVD is nog steeds beschikbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tijdje terug was er op de tv een voetbalwedstrijd tussen robots .