Hoe lang zal het nog duren totdat je zelf de auto niet meer hoeft te besturen, maar dat hij zelf rijdt?

Zag het op Discovery, maar hoe lang zal het realistisch zijn voor de consument.

13 jaar geleden

Antwoorden (2)

ik denk 10 a 15 jaar.
De ontwikkeling is in volle gang, en waarschijnlijk zal het "normaal worden" Momenteel is het nog niet 100% veilig, en het systeem bevat nog problemen die nog opgelost moeten worden. Google is hier ook mee bezig, zie http://webwereld.nl/nieuws/67449/google-bouwt-auto-met-automatische-piloot.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zitten zoveel haken en ogen aan, dat ik denk dat wij dat allemaal niet meer zullen meemaken.